Miért vannak ismétlődő szállítási késések?
Miért vannak ismétlődő szállítási késések?
A szállítási késedelem egy olyan helyzet eredménye, amely önmagában is egyedülálló: 2020-ban példátlan kerékpár boomnak lehettünk tanúi. Egyre több ember pattan kerékpárra, és választja az aktív, környezet- és klímabarát mobilitási formát. Minden eddiginél több ember vásárol kerékpárt. (Ez a számos országban bevezetett COVID 19 intézkedéseknek is köszönhető.) Ez a kerékpáros boom érezhetően megnövelte a kerékpárok és kerékpáralkatrészek iránti keresletet.
Egyrészt természetesen nagyon örülünk annak, hogy a kerékpározás egyre népszerűbb, másrészt viszont egyáltalán nem örülünk annak, hogy a woom kerékpárra várni kell, vagy bizonyos esetekben meg sem lehet rendelni. Megértjük csalódottságát - a jelenlegi helyzet számunkra is frusztráló.
A kerékpárjaink iránti rendkívül nagy kereslet nagyban megnehezítette a gyártás tervezését. A kerékpár egy nagyon összetett termék, amely számos egyedi alkatrészből áll. A nehézséget fokozza az a tény, hogy szinte minden alkatrészünket kifejezetten a gyermekek számára terveztük, és azokat a woom kerékpárokhoz kell egyedileg gyártani (olyan alkatrészek, mint az ergonomikus nyereg, a gyermekbarát hajtókarok és markolatok). A kerékpárokat addig nem lehet megépíteni, amíg ezek az alkatrészek mindegyike meg nem érkezik a műhelyekbe.
Amennyire csak lehetett, megnöveltük a termelésünket, de a beszállítóink jelenleg a határaikat feszegetik, ami azt jelenti, hogy csak nagy késéssel tudják teljesíteni a megrendeléseinket.
Ennek ellenére biztos lehetsz benne, hogy minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy a woom kerékpárodra való várakozási idő a lehető legrövidebb legyen, és a kerékpárjaink a lehető leggyorsabban elérhetőek legyenek a boltban.
Köszönjük türelmedet és megértésedet!